11. března 2017

Velikonoce - Jaký podíl věřícího s nevěřícím?

Římské imperium, potřebovalo legitimizovat svátky pohanských bohů a tak se našlo řešení, převlečeme pohanství do křesťanství. 

Nebuďte zapřaženi do cizího jha s nevěřícími. Neboť co má společného spravedlnost s nepravostí? A jaké je společenství světla s tmou? Jaký je souzvuk Krista s Belialem? Jaký podíl věřícího s nevěřícím? Jaké spojení svatyně Boží s modlami? 


Nemůžete pít Pánův kalich i kalich démonů; nemůžete mít podíl na Pánově stolu i na stolu démonů. (1. Korintským 10:21)

Velikonoce, které jsou ustanovené již Mojžíšem a to 14. měsíce Abíb, kdy 14. měsíce Abíb (dnešní Nísan) měli Izraelci obětovat beránka, kterého chovali od 10. Abíbu (Nísanu) a před západem 14. jej měli obětovat a po západu slunce, jej měli upéci na ohni - nový den začíná po západu slunce a nový měsíc, začíná úplňkem, nikoliv srpkem měsíce, jak nám všude je tvrzeno, je jediný verš v Žalmech, který novoluní zmiňuje, jako úplněk: 

Studijní překlad Miloše Pavlíka Ž 81:3 - zatrubte v nový měsíc na troubu, v úplňku ke dni naší slavnosti. 

Bible Kralická : Ž 81:4 - Trubte trubou na novměsíce, v uložený čas, v den slavnosti naší. 

Když se to celé posune, jak stanoví ŘKC, tak se opět neslaví svátky velikonoční, ale svátky pohanské, konkrétně jarní rovnodennost, v tu dobu sestoupila pohanská bohyně Ostara ve vejci. Ostara je starý germánský pohanský svátek jarní rovnodennosti obvykle 21. - 22. března. Další názvy: Jarní rovnodennost, Alban Eiler, Eostre, Jarovít. Jméno souvisí s norskou bohyní plodnosti Ostarou (Eostre, anglicky Velikonoce = Easter). 

A slova proti Nejvyššímu mluviti bude, a svaté výsostí potře; nadto pomýšleti bude, aby proměnil časy i práva, když vydáni budou v ruku jeho, až do času a časů, i do částky časů. (Daniel 7:25) 


Žádné komentáře:

Okomentovat